A Somfy Kft. nagykereskedelmi forgalmat bonyolít. A kiskereskedők és gyártók által vásárolt Somfy termék garanciális bevizsgáláskor a következő módon kell eljárjanak:

1. Az Ügyfél által, a visszahozott hibás vagy hibásnak vélt terméket szállítólevél ellenében átvesszük. A terméket úgynevezett „Árukísérő jegyzőkönyv" formanyomtatvány kell, hogy kísérje (megtalálható az árlista DVD-n, vagy kérje ügyfélszolgálatunktól), mely tartalmazza az
árut visszaszállító cég adatait, a termék pontos típusát, és a hiba okát. Amennyiben ilyen nyomtatvány a terméket nem kíséri akkor hibás vagy hibásnak vélt terméket nem áll módunkban a jótállás keretein belül visszavenni!


2. A hibás termékek bevizsgálását 15 munkanapon belül végezzük el, és ennek eredményéről Ügyfeleinket tájékozatjuk.

3. Amennyiben Ügyfelünk a bevizsgáláskor cseredarabot kér, akkor azt szállítólevél ellenében átadjuk.

4. Amennyiben a meghibásodott termék jótállási időn belül van, és gazdaságosan javítható, akkor azt megjavítjuk és visszaadjuk. Ha Ügyfelünk a bevizsgálás időtartamára cseredarabot kapott, és a javítást követően a cseredarabot gyári állapotában nem hozta vissza, akkor a
kiadott cseredarabot leszámlázzuk.

5. Amennyiben a meghibásodott termék jótállási időn belül van, de gazdaságosan nem javítható akkor az eredeti termékkel megegyező terméket biztosítunk Ügyfelünk számára.
Ekkor a jótállási idő úgymond újra indul, így a csere készülékre 5 év jótállás vonatkozik. A „megegyező terméket" 0 Ft értékkel leszámlázzuk (ez a könyvelési rendszerünk miatt szükséges). Ha Ügyfelünk a bevizsgálás időtartamára cseredarabot kapott, és a javítást követően a cseredarabot gyári állapotában nem hozta vissza, akkor a kiadott cseredarabot leszámlázzuk.

 

A végfelhasználók, vagyis lakossági felhasználók működési problémák esetén mindig forduljanak ahhoz a Partnerünkhöz, akitől a Somfy termékkel szerelt árnyékolót vásárolták.